Wednesday, April 16, 2014

Nechapacka

Preco nezavola, ked povedal, ze zavola, je jedna z mnohych zahad zivota. Pripiste to na zoznam veci, ktore nechapem. 

Rozhodla som sa to tymto dnom nechat tak. Mozno si buchol hlavu, velmi silno a teraz nevie, ci je. Mozno stratil zaujem v momente, ked dostal, co chce a uz nemal silu sa pretvarovat. Je mi to jedno. Co som zistila metodou pokus-omyl je, ze je uplne jedno ci cakate tri tyzdne alebo tri mesiace, kym sa s niekym vyspite. Ked ma niekto chybu v programe, nezachrani vas vobec nic. 


Chlapi v novej robote su visually challenged a zaroven takmer do jedneho zenati. Vrhaju okolo seba skratkami a hustymi slovami, az nestiham oci pucit. Marketaci dnes najali spevaka a gitaristu v jednom (a v hipsterskom prevedeni) a na cele dopoludnie obsadili prostredny vytah a rozdavali cokoladove vajicka. Cokolada zadara? Beriem.

Potom sedim uprostred tyzdna v Lui Bare nahodena takmer ako do Auparku a nechapem. Obcas sa musim preplieskat, aby som vedela, ze sa mi nesniva. 
Vsetko bude, aj normalny chlap. 
Jedneho dna. 
Som optimista.



No comments: